IMG_2095
IMG_2070
IMG_2114
IMG_2119

FRAKT

Her ser du en oversikt over våre fraktmetoder.

Vi tilbyr fri frakt på ordre på over 1800kr.

Vi pakker de aller fleste bestillingene samme dag (på hverdager), men vær oppmerksom på at det kan ta opp til en uke før vi får behandlet din bestilling da nettbutikken har lagerstatus fra de fysiske butikkene våre i Trondheim og vi noen ganger må få fraktet produktet fra en annen avdeling.

Men; vi lover å være så effektive som vi bare kan.

ARKIVSALG

Vi gjør oppmerksom på  at det er lengre behandlingstid på salgsvarer kjøpt i nettbutikken 

pga arkivsalg i fysisk butikk og overflytting fra andre avdelinger 

 

Hent gratis på BAG Byhaven 0,-

Dette er et gratis alternativ for deg som bor i/ befinner deg i og i nærheten av Trondheim. For deg som er lokalisert i og rundt Trondheim kan vi anbefale deg å velge fraktmetoden ”hent i butikk”, da denne fraktmetoden er både gratis og miljøvennlig. Du vil få en varsling på mail straks bestillingen din er klar til henting.

Adresse; Olav Tryggvasons gate 28, 7011 Trondheim. 

Åpningstider på BAG Byhaven:

09-20 mandag - fredag

10-18 på lørdag

 

Pakke til nærmeste hentested (bring) 69,-

Mottaker henter selv på ønsket Bring/Posten utleveringssted. Pakken vil spores hele veien, og i store deler av landet forventes det 1-2 dager levering fra vi sender pakken fra oss. Dette er en klimanøytral fraktmetode hvor Bring bruker tog fremfor bil der det er mulig, og vi kompenserer for restutslipp gjennom kjøp av CO2-kvoter. Hurra <3

 

Hjemlevering til dør (bring) 129,-

Vi i BAG tilbyr hjemlevering til alle husstander i hele landet i samarbeid med Bring. Pakkene leveres mellom kl. 8–17 eller 17–21, basert på hvor i landet man bor. Bring har også lørdagslevering i Oslo. I byer og tettsteder leverer Bring pakker mellom kl. 17–21, og Bring sender en varsling til mottaker med lenke til vårt digitale grensesnitt. Her vil mottaker få informasjon om estimert leveringstidspunkt innenfor et én-times intervall, følge pakkens vei i sanntid og gjøre valg underveis.

 


    

 

DIN BESTILLING 

Når du legger inn en bestilling hos BAG.NO vil du motta en ordrebekreftelse på den oppgitte e-postadressen din. I det vi mottar din bestilling vil vi så raskt som mulig ta hånd om din bestilling. Når bestillingen din er pakker med kjærlighet og klar for sending, vil du få en ny mail med sporingsnummer, i tillegg til en egen mail med faktura for ditt kjøp. For deg som har valgt fraktmetode ”hent i butikk” vil du få en mail som forteller deg at varen nå ligger klar for henting i butikk, samt faktura for ditt kjøp.

Vi anbefaler alle kunder å sjekker søppelpost, da vi har erfart at mail sendt ut fra oss kan havne feil.

Leveringstid er normalt 2-6 dager.


  

 

RETUR OG BYTTE

Hos BAG.NO har du full angrerett i 14 dager. Sammen med bestillingen din ligger det ved en returseddel du skal bruke. Viktig å merke seg er at vi dessverre ikke kan tilby fri retur, og at kunden vil bli belastet 89kr for returkostnader. Send alltid med et fullstendig utfylt returskjema, som du finner vedlagt i din bestilling.

Vær oppmerksom på : sender du et/flere produkter i retur etter at returfristen er utgått tilbakebetales 50% av produktprisen.



Retur: I det vi mottar din returnerte bestilling, vil din faktura fra klarna justeres til riktig skyldig beløp.
Ved betaling gjennom Vipps vil du bli refundert for summen av varen/e som er returnert.
Viktig å merke seg er at frakt ikke vil bli tilbakebetalt, og vil dermed stå igjen som en rest på din faktura.

Bytte av vare: Ønsker du å bytte en vare må du legge inn ny bestilling, og returnere varen du ønsker å bytte fra.

PS : Ved retur må varen være ubrukt og merkelappene må fortsatt henge på. Varen må også sendes i retur i sin originale emballasje.

Din bytte-og returrettstid starter på det tidspunkt du får hentemelding fra Postnord eller fra oss dersom du velger å hente varen i butikk. 

For uavhentede pakker belastes du med 250kr.

  


 

REKLAMASJON OG FEIL PÅ PRODUKT ELLER SENDING

Reklamasjon gis ved feil eller mangler på varen. Vi kan i mange tilfeller avgjøre slike saker over mail, ved å få tilsendt bilder samt ordrebekreftelse som kjøpsbevis. Ta kontakt før en eventuell retur, da vi dekker fraktomkostningene i slike saker.

Har du fått tilsendt feil produkt, ber vi deg også ta kontakt, slik at vi får rettet opp i saken.


KVALITETSSIKKERT

Du kan kvalitetssikre deg  ved å lese om oss på Trustpilot her  <3

Gjerne legg igjen en anmeldelse du også.

 

  

 

 

 

 

 

Dersom du ønsker mer informasjon, må du gjerne ta kontakt med oss.

Du når oss enklest på kundeservice@bag.no

Klem fra BAG-jentene