



GENERELL INFORMASJON
Nettbutikken er ordinært bemannet mandag - fredag. Ved unormalt høyt trykk eller under større aktiviteter vil nettbutikken være bemannet i helg.
Vår samarbeidspartner Bring/Posten henter opp bestillinger hver eneste dag mandag til fredag omkring kl. 14.00.
Har du spørsmål tilknyttet din bestilling eller andre nettbutikk-relaterte spørsmål kan du ta kontakt med oss her. Vi opererer ikke med et eget mobilnummer direkte tilknyttet nettbutikken.
FRAKT
Vi pakker bestillinger hver dag mandag - fredag, og normal leveringstid er 1-3 dager fra posten har hentet bestilling hos oss. Dette gjelder både levering pr. post og opphenting i fysisk butikk.
MEN ; Vi gjør oppmerksom på at noen av varene i nettbutikken vår befinner seg på en av våre seks fysiske butikker i Trondheim. Det kan derfor forekomme at det tar noen ekstra virekdager før bestillingen din er på vei eller klar til henting. Vi har fast opphenting av lagervarer fra våre fysiske 2 ganger i uken.
Vær trygg på at vi prøver å være så effektive som vi bare kan.
Hent gratis på BAG Byhaven 0,-
Dette er et gratis alternativ for deg som bor i eller befinner i nærheten av Trondheim. Fraktalternativet ”Hent i butikk” vil vi anbefale deg som bor i/nært Trondheim, da denne fraktmetoden er både gratis og miljøvennlig. Din bestilling blir pakket som vanlig i vår nettbutikk, og deretter fraktet til BAG Byhaven. Når pakken er levert på BAG Byhaven vil du få en varsling på mail om at pakken er klar til henting.
Adresse; Olav Tryggvasons gate 28, 7011 Trondheim.
Åpningstider på BAG Byhaven:
09-20 (10-18)
Pakke til nærmeste hentested (bring) 69,-
Mottaker henter selv på ønsket Bring/Posten utleveringssted. Pakken vil spores hele veien, og i store deler av landet forventes det 1-2 dager levering fra vi sender pakken fra oss. Dette er en klimanøytral fraktmetode hvor Bring bruker tog fremfor bil der det er mulig, og de kompenserer for utslipp gjennom kjøp av CO2-kvoter.
Hjemlevering til dør (bring) 129,-
Vi i BAG tilbyr hjemlevering til alle husstander i hele landet i samarbeid med Bring. Pakkene leveres mellom kl. 8–17 eller 17–21, basert på hvor i landet man bor. Bring har også lørdagslevering i Oslo. I byer og tettsteder leverer Bring pakker mellom kl. 17–21, og Bring sender en varsling til mottaker med lenke til vårt digitale grensesnitt. Her vil mottaker få informasjon om estimert leveringstidspunkt innenfor et én-times intervall, følge pakkens vei i sanntid og gjøre valg underveis.
DIN BESTILLING
Når du legger inn en bestilling hos BAG.NO vil du motta en ordrebekreftelse på den oppgitte e-postadressen din. I det vi mottar din bestilling vil vi så raskt som mulig ta hånd om din bestilling. Når bestillingen din er pakker med kjærlighet og klar for sending, vil du få en ny mail med sporingsnummer, i tillegg til en egen mail med faktura for ditt kjøp. For deg som har valgt fraktmetode ”hent i butikk” vil du få en mail som forteller deg at varen nå ligger klar for henting i butikk, samt faktura for ditt kjøp.
Vi anbefaler alle kunder å sjekker søppelpost, da vi har erfart at mail sendt ut fra oss kan havne feil.
Leveringstid er normalt 1-3 dager fra posten henter ordren hos oss.
RETUR OG BYTTE
Hos BAG.NO har du full angrerett i 14 dager. Sammen med bestillingen din ligger det ved en returseddel du skal bruke. Det er viktig å merke seg er at vi dessverre ikke tilbyr fri retur, og at kunden vil bli belastet 89kr for returkostnader. Send alltid med et fullstendig utfylt returskjema, som du alltid vil finne vedlagt i din bestilling.
Vær oppmerksom på : sender du et/flere produkter i retur etter at returfristen er utgått tilbakebetales 50% av produktprisen.
Retur: I det vi mottar din returnerte bestilling, vil din faktura fra klarna/betaling i Vipps justeres til riktig skyldig beløp. Det er også viktig å merke seg er at frakt ikke vil bli tilbakebetalt, og vil dermed stå igjen som en rest på din faktura.
Bytte av vare: Ønsker du å bytte en vare må du legge inn ny bestilling, og returnere varen du ønsker å bytte fra.
Ved retur må varen være ubrukt og merkelappene må fortsatt henge på. Varen må også sendes i retur i sin originale emballasje.
Din bytte-og returtid starter på det tidspunkt du får hentemelding fra Posten.
Har du bestilt med "Hent i butikk" starter angrefristen i det pakken din er klar til opphenting.
For uavhentede Posten-pakker belastes du med 250kr.
REKLAMASJON OG FEIL PÅ PRODUKT ELLER SENDING
Reklamasjon gis ved feil eller mangler på varen. Vi kan i mange tilfeller avgjøre slike saker over mail, ved å få tilsendt bilder samt ordrebekreftelse som kjøpsbevis. Ta kontakt før en eventuell retur, da vi dekker fraktomkostningene i slike saker.
Har du fått tilsendt feil produkt, ber vi deg også ta kontakt, slik at vi får rettet opp i saken.
KVALITETSSIKKERT
Du kan kvalitetssikre deg ved å lese om oss på Trustpilot her <3
Gjerne legg igjen en anmeldelse du også.
Dersom du ønsker mer informasjon, må du gjerne ta kontakt med oss her.
Klem fra alle oss i BAG